KONFIGURACJA LICENCJI WEBOWEJ

KONFIGURACJA LICENCJI WEBOWEJ

W pierwszej kolejności należy wejść na stronę producentów programu : https://www.ideastatica.com/, następnie przejść do User Portal

2. Następnie należy zalogować się za pomocą nazwy użytkownika i hasła :

  1. Po zalogowaniu, otrzymujemy dostęp do panelu służącego do zarządzania licencją tzw. „User Portal”.
    W tej zakładce możemy znaleźć najważniejsze kwestie dotyczące naszej licencji, takie jak:
    • dokonanie zmian dotyczących konta,
    • sprawdzić dane licencji (np. data wygaśnięcia utrzymania),
    • zmienić czas blokady konta,
    • zgłosić problem bezpośrednio do producentów,
    • dodać ocenę i komentarz do przesłanego rozwiązania problemu.

4. Zakładka Account pozwala na edycje danych kontaktowych:

5. Z kolei w zakładce License&Users, wybierając następnie opcje License użytkownicy mogą sprawdzić :

  • datę wygaśnięcia utrzymania,
  • liczbę zajmowanych stanowisk,
  • kto w obecnej chwili używa program,
  • zmienić czas blokady licencji.

Natomiast w zakładce Users, można sprawdzić dodanych użytkowników licencji jak i ewentualny status admina:

  1. Kolejną z możliwości jaką daje nam User Portal jest zgłoszenie problemu związanego z użytkowaniem programu bezpośrednio do producentów.
    W tym celu należy użyć pomarańczowego przycisku CREATE NEW CASE. Wszelkie zmiany i odpowiedzi związane z daną sprawą będzie można śledzić właśnie w tym miejscu :

Obecnie pojawiły się dwa nowe statusy dla zgłoszonych problemów:
• Rozwiązany – po zakończeniu pomocy dana sprawa otrzyma status „rozwiązany” zaś po 5 dniach automatycznie przechodzi w status „zamknięta” po czym zgłaszający otrzymuje wiadomość oraz email,
• Przesłany do sprzedawcy – gdy użytkownik należy do konkretnego dystrybutora, po utworzeniu zgłoszenia problemu w „User portal”, sprawa automatycznie zmienia status na „Przesłane do sprzedawcy” abyśmy otrzymali informację o problemie od Państwa o czym zgłaszający zostaje poinformowany wiadomością oraz emailem.

  1. Użytkownicy IDEA StatiCa, w chwili automatycznego zamknięcia danego problemu(status „Zamknięte”), mają możliwość oceny otrzymanego rozwiązania problemu oraz dodania komentarza czy też dalszej konwersacji.